Hlavní navigace

Developer nevyřizuje reklamace

  • (neregistrovaný) 213.195.200.---

    5. 9. 2014 12:05

    Dobrý den všem přispívajícím.

    V prosinci minulého roku jsem od kolínského developera koupil rodinný dům. Od té doby jsme na domě a jeho venkovním vybavení narazili na několik nedostatků, které jsem u tohoto developera reklamovali. Nejdříve jsme komunikovali pouze ústně, samozřejmě jsme dostali vše přislíbené, ale skutek se nedostavil. Proto jsem zhruba před měsícem všechny reklamované položky sepsal do dopisu a developerovi zaslal doporučeně poštou. Od té doby jsem s ním mluvil jednou telefonicky a opět se opakovalo zmiňované přislibování. Samozřejmě se fyzicky nic neděje. Toliko k mé situaci...
    Moje otázka se týká dalšího optimálního postupování. Něco jsem vyčetl na internetu, ale rád bych slyšel názory na můj následující postup. Nerad bych si totiž zavařil více, než už mám nyní.
    Mám v plánu po uplynutí 30 dní od doručení dopisu s výčtem reklamací sepsat předžalobní výzvu adresovanou developerovi a pokud z jeho strany nedojde k vyřízení reklamací, nejspíš bych se za dalších 30 dní obrátil na soud.

    Je tento postup správný? Mám vůbec možnost uspět? Doporučíte mi jiný postup?
    Popřípadě, jakým způsobem se soudy komunikovat?

    S pozdravem,
    Tomáš Klanica

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).