Hlavní navigace

Práva z vadného plnění

  • (neregistrovaný) 89.248.248.---

    29. 9. 2014 10:09

    Dobrý den,
    dostal jsem od ČOI pokutu za to, že jsem v obchodních podmínkách měl prý špatně větu: "Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží." Toto má v obchodních podmínkách každý e-shop. Má tam prý stát, že rozhodným okamžikem je vytčení vad. Bylo mi vysvětleno, že stačí, když mi zákazník napíše email, že chce reklamovat zboží a reklamace začíná běžet dnem, kdy mi to napsal. Pokud podám odvolání, půjde to k jejich právníkovi a ten rozhodne, má to vůbec smysl?
    Děkuji za odpověď, dnes je poslední den, kdy můžu poslat odvolání.

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).