měl bych podobný dotaz, který se zde sice již vyskytl, ale nebylo na něho odpovězeno. Většina e-shopů má v obchodních podmínkách větu ,,Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží." ČOI má s tím však problém a rozdává za to pokuty, jelikož podle nich by je okamžikem uplatnění reklamace obdržení písemného srozumění od kupujícího s reklamací zboží. Chtěl bych se zeptat, jak to tedy doopravdy je? Hledal jsem všude možně, ale nenašel jsem ani žádný paragraf, který by tohle specifikoval.
16. 11. 2014 17:55
Dobrý den,
měl bych podobný dotaz, který se zde sice již vyskytl, ale nebylo na něho odpovězeno. Většina e-shopů má v obchodních podmínkách větu ,,Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží." ČOI má s tím však problém a rozdává za to pokuty, jelikož podle nich by je okamžikem uplatnění reklamace obdržení písemného srozumění od kupujícího s reklamací zboží. Chtěl bych se zeptat, jak to tedy doopravdy je? Hledal jsem všude možně, ale nenašel jsem ani žádný paragraf, který by tohle specifikoval.
Děkuji za všechny odpovědi.