Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
23. 9. 2015 20:49
Dobrý den,
mám problém s reklamací. 17.4.2012 jsem si zakoupil mobilní telefon na něm jsem měl klasickou 24 měsíční záruku. 28.11.2013 jsem mobil podal k reklamaci a ta byla kladně posouzena a vyřízena. 12.9.2015 jsem podal mobil znovu k reklamaci protože díly vyměněné v první reklamaci se znovu pokazili. Reklamaci vzali ale jejich servis oznámil že nejde o záruční opravu. Na internetu jsem našel že na náhradní díly mám znovu 24 měsíční záruku. Mohl by jste mi poradit zda mám právo se proti rozhodnutí servisu bránit nebo zda nemám nárok a podle jakého paragrafu ?
předem děkuji
Jiří Novotný