Řekněte mu, že i když fakturu odmítne přijmout, tak úhradu faktury po něm stejně budete vymáhat, a to klidně i soudně, necháte na něj vystavit exekuční příkaz atd. Třeba to zabere. Nebo to rovnou předejte svému právníkovi, ať mu to vysvětlí on. Právníka se někteří zákazníci leknou a začnou sekat latinu, i když se k nim nechová nijak zle (ale prostě je to právník). Taky třeba právníkovi jakožto odborníkovi spíš uvěří, že s tím DPH máte pravdu vy.
To, že mu ta faktura nedošla, říká jenom on. Třeba mu ve skutečnosti došla a on se jen vymlouvá, aby ji nemusel platit...
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
15. 5. 2016 14:18
Neporadíte někdo ,prosím, jak přesvědčit zákazníka, kterému z nějakého důvodu nedošla naše faktura za březen - následně mu byla opět přeposlána koncem dubna- a on ji nechce přijmout, že už ji nemůže dát do účetnictví, když je měsíční plátce DPH. Marně mu vysvětluji, že
DPH může uplatnit dle zákona až 3 roky od UZDP,ale on si stále stojí za svým, že prý nebude dělat žádné podvody a přesuny,aby mu přišla kontrola.. Co s tím, když mi odmítá takovou fakturu uznat? Mne se opravdu nechce dělat opravné přiznání k DPH a ještě opravné kontrolní hlášení, když vlastně nevím co bych tam pak uvedl za důvod..