Zdanění příjmů z "klikaček" a dotazníků

  • (neregistrovaný)

    8. 11. 2010 23:05

    Dobrý den, chci si přivydělávat pomocí internetu přes systémy tzv.: "klikačky" na reklamy (multilevel marketink) nebo popřípadě vyplňováním dotazníků (anket) od různých společností za které platí odměnu. Jak je to prosím se zdaněním těchto případných výdělků. Děkuji za odpověď Pavel

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 11. 2010 16:26

      autorka

      Dobrý den,

      bohužel Vás nepotěším. Z Finančního ředitelství v Ostravě odpověděli takto:

      Doporučujeme čtenáři, aby se s dotazem obrátil  přímo na naši instituci, tj.   Finanční ředitelství v Ostravě (písemně  nebo elektronicky). Na jeho dotaz  rádi odpovíme. Což znamená, že bude mít v rukou autorizovanou odpověď Finančního ředitelství v Ostravě. 

      Finanční ředitelství v Ostravě
      Na Jízdárně 3, 709 00 Ostrava
      Ing. Petra Homolová, tisková mluvčí
      Tel.: 596 651 302,
      FAX: 596 611 785
      E-mail: petra.homolova@os.ds.mfcr.cz


      Odpověď zároveň přesunu do sekce Daně z příjmů. Možná má s podobnými příjmy zkušenosti některý z čtenářů. 

      Dagmar Kučerová  :-X

    • 12. 11. 2010 17:19

      Rop

      Záleží na tom zda to bude soustavné nebo nikoliv ... já si o klikačkách myslím, že jsou nesoustavné ... leč poměrně časté ... ale to je otázka co si uhádáte s živnostenským úřadem.

      Pokud by byly nesoustavné tak jsou to příjmy dle § 10 - které jsou do příjmu 20 tis. Kč osvobozeny od daně

      Pokud by to bylo soustavné tak to je klasické podnikání. Čili zdaňování + platby zdravotního a sociálního pojištění (to by asi napověděl nějaký článek nebo téma na tomto serveru).

      Mimochodem autorizovaná odpověď finančního ředitelství ještě neznamená, že je to dobře a že se tím úředníci musí řídit ... přijde úředník s jiným názorem a ejhle tu je doměření daně.

      Pokud se někde ptát tak na živnostenském úřadě - dle jeho názoru se bude i následně zdaňovat ... leč je otázka zda tomu někdo rozumí ...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).