Re: Prosím jak zaúčtovat - nákup noteboo
Cena notebooku je všechno to co jste zaplatili při nákupu, protože PC nemůže pracovat bez operačního systému ani bez RAM a pokud cena přesáhne bez DPH 40.000,- je to hmotný majetek, který se účtuje
042/211 nebo 221
022/042 a pak se ročně odpisuje dle daňové skupiny.
Pokud nepřesáhne 40.000,- jde to rovnou do nákladu na 501.
Ty další věci, které vám následně dělají na tom notebooku jsou služby a ty se většinou účtují na 518. í
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
12. 1. 2007 15:05
V roce 2006:
Koupili jsme přenosný počítač za 32.490,- Kč bez dph, k tomu záruka za 1.300,- Kč, 2GB RAM za 5.890,- Kč, MiniDVI-DVI za 520,- Kč, Windows za 2.160,- Kč a tucano 13 za 690,- Kč.
V roce 2007:
Byly od dodavatele udělány práce na tomto počítači - nějaké donastavení atd. ve výši 7.920,- Kč.
Dale se dokoupil nejaký remote cosi za 1.000,- Kč.
Prosím poradíte mi?
1) co bude součástí vstupní ceny počítače v roce 2006 a jak to účtovat? na jaké učty?
2) jak zaúčtovat práce v roce 2007?
3) jak zaúčtovat remote cosi co byl koupeny az v roce 2007?
Děkuji za pomoc všem účetním!!