Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
7. 12. 2010 10:31
Drtivá většina tvůrců webových stránek využívá toho, že běžný zákazník nedokáže ohodnotit kvalitu dodaných služeb. Taky máte ten pocit?
Při vybírání tvůrce webových stránek by se měl zákazník soustředit na následující body:
1) Cena: Za běžnou firemní prezentaci dostanete účet od 1 500 do 30 000 Kč. Není divné, že se nabídky liší takto výrazně? Hledejte něco uprostřed!
2) Kvalita: Běžný zákazník nerozpozná poměr kvalita/cena. Kolik dodavatelů poskytuje garanci kvality?
3) Reference: Reference jsou zárukou kvality. Taky byste se přece nenechali učit anglicky člověkem, který umí 3 slovíčka, ale spíše tím, který je odborníkem.
4) Komunikace: Dodavatel musí flexibilně komunikovat a srozumitelně a jasně vysvětlovat, aby nedošlo k nedorozumění.
5) Osobní přístup: Kdo je Váš dodavatel? Kdo jej tvoří?
Toto je pouze úryvek článku. Celé znění je k dispozici na http://www.mystudio.cz/vyber-tvurce-stranek