JIŽ 3 STEJNÁ reklamace foťáku- neuznali

  • (neregistrovaný)

    19. 2. 2007 13:32

    Zhruba před třema týdny jsme dávali na reklamaci již po třetí - STÁLE STEJNÁ ZÁVADA fotoaparát. Byl koupen v prosinci 2004,ale jelikož byl již 3x vrácen na reklamaci, prodloužila se cca o tři měsíce jeho záruční doba. Z důvodu toho že se jednalo již o třetí a to stále stejnou závadu, žádala jsem o vrácení peněz, což prodavačka v Globusu napsala i do reklamačního protokolu s tím,že foťák byl již potřetí odeslán k výrobci. Včera mi z Globusu volali,že reklamace je NEUZNANÁ a pro foťák se prý můžu u nich zastavit. Jelikož se ale závada opakovala už třikrát,chci peníze vrátit zpátky.
    Jsem v právu já? Prosím poraďte.
    Děkuji všem.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 20. 2. 2007 6:49

      graver (neregistrovaný)

      Re: JIŽ 3 STEJNÁ reklamace foťáku- neuzn
      Upřesněte, co znamená neuznaní reklamace. Reklamujete-li stejnou vadu potřetí, máte nárok na okamžitou výměnu věci nebo odstoupení od smlouvy. Pokud to ale prodejce vyřeší tak, že tu třetí reklamaci neuzná např. ve smyslu tvrzení, že jste si závadu způsobila sama, nezbývá než se soudit, opatřit znalecké posudky...
      Jinak Glóbus je Glóbus - čekám, co mi odpoví ČOI na mou stížnost :-((

    • 20. 2. 2007 11:23

      Soňa (neregistrovaný)

      Re: JIŽ 3 STEJNÁ reklamace foťáku- neuzn
      =====
      Dnes nebo zítra do Globusu zajedu. Volala mi pouze pracovnice Globusu,že je foťák zpátky a že reklamaci neuznali,důvod mi nesdělila,mám se prý stavit.Určitě ještě napíšu.Jinak pane Gravere děkuji za odpověď.

    • 28. 1. 2012 9:59

      spál (neregistrovaný)

      Re: JIŽ 3 STEJNÁ reklamace foťáku- neuzn
      Dobry den.mam podobny problem.Jiz potreti jsem reklamoval mobilni telefon Samsung S8300 zakoupeny ve firme Setos Kolín.Vzdy se jednalo o stejnou zavadu.Prvni dve reklamace byli vyrizeni kladne,kdy v servisnim protokolu pisou ze vymenili soucastku,v obou pripadech tu samou.Protokoly mam schovane.Pri techto dvou opravach zmizela veskera ma data ulozena v telefonu,coz jsem chapal kdyz jej opravovali.Treti reklamace jako pozadavek odstoupeni od smlouvy,kvuli stejne zavade, ovsem uznana nebyla.V servisni zprave pisou ze zavady mnou uvadene se neprojevily a ze telefon testovali a doporucuji kontrolu sim karty.Co me ovsem zarazi ze opet zmizeli ma data,presto ze je telefon udajne v poradku..ani sluvko o tom ze by delali neco se software.Chci se zeptat jestli je to normalni.Evidentne s telefonem neco neni v poradku,pokud jen netestovali,ale oni pisou ze je ok.Chtel bych se zeptat co mam delat ci jak dal postupovat.


      S pozdravem Petr Spál

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).