Registrace neziskovky--NEVÍ NĚKDO??
>Dobrý den, v těchto dnech jsme založili
>občan.sdružení-nezisk.org. a máme dotaz. Na jakém formuláři se
>musíme registrovat u FU? Pro právnické osoby, nebo je
>nějaký extra pro NNO...? Jde o to, že OS je mimo Prahu - na
>vesnici a většina z nás přes týden v Praze a pod. A
>tak sháníme formulář, abychom to tady mohli vyplnit a
>poslat tam někoho místního, ale aby s tím neměl práci
>:-)) Tady jsem našla jen pro právnické osoby. A nevím,
>co tam vyplnit za ¨"převažující předmět podnikání" a
>"Oprávnění podnikat" - vždyť my nepodnikáme....
>Prosím, pomozte. Díky
Re: Registrace neziskovky--NEVÍ NĚKDO??
Registrovat k dani z příjmu právnických osob,ale myslím,že registrovat až když budete mít zdanitelné příjmy. Máme občanské sdružení k dani jsme registrováni,protože jsme měli zdanitelný příjem,ale za rok 2006 jsme měli jen dary a příjmy osvobozené (finanční dary) a dostali jsme se do ztráty tak přiznání ani podávat nemusíme. Jsem taky nováček v této oblasti,ale zkuste FU mě pomohli.
Re: Registrace neziskovky--NEVÍ NĚKDO??
Děkuji, pomohli mi... Už jsme se zaregistrovali.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
21. 2. 2007 17:04