Faktury v DE

  • (neregistrovaný)

    25. 2. 2007 12:09

    Klientům, kterým vedu DE a zpracovávám ji 1xročně až po ukončení roku, platba je paušál/měs., vystavuju v prosinci fakturu takto:
    DE 1.-11. měs. = celková částka
    12. měs. = záloha na celkovou částku
    V lednu jim vystavím fakturu na prosinec v 0 hodnotě. Teď si nejsem jistá, jestli to je správně.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 25. 2. 2007 15:46

      lenka (neregistrovaný)

      Re: Faktury v DE
      To máte různé způsoby:
      1.Podle uzavřené smlouvy
      2.Dostáváte platbu až v lednu? Pak i zál. v 12.měs. může být konečná.
      3.Není smlouva, vystavíte konečnou fakturu za 1-12 třeba v únoru následujícího roku, tedy kdy jste skutečně práci odvedla.

      To opravdu zaléží na okolnostech. Vy v DE toto časově nerozlišujete.Příjmy uvádíte až při přijetí platby.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).