Problém s reklamací bot

  • (neregistrovaný)

    26. 2. 2007 20:56

    asi dva měsíce po zakoupení bot se mi odlepila podrážka ovšem při reklamaci mi prodávající boty nechce reklamovat, že prý musí být dokonale čisté. Může to po mě požadovat??

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 26. 2. 2007 23:19

      a-c (neregistrovaný)

      Re: Problém s reklamací bot
      nevím, jestli dokonale, ale aby byly čisté, to požadovat může.

      zrovna nedávno jsme měli podobnou zkušenost - odlepovala se pro změnu špička, boty po dvou měsících, několikrát nošené. prodejce reklamaci po týdnu zamítl - bez vydání protokolu, bez písemného sdělení, jako bychom tam ani nebyli. ústně nám bylo řečeno, že se jedná o běžné opotřebení a že pokud chceme, můžeme si nechat vypracovat znalecký posudek a postupovat soudní cestou. jenže tím si nehodlám u dětských bot za 800 krátit život.

    • 27. 2. 2007 8:17

      Míla (neregistrovaný)

      Re: Problém s reklamací bot
      Na to asi všichni prodejci spoléhají, že člověk na tím mávne rukou a nechá to být. Syn si z první výplaty koupil značkové boty za 3500,--, asi taky po dvou měsících se mu udělaly díry na patách zevnitř, reklamaci neuznali s tím, že si koupil špatnou velikost. A mohli jsme se v obchodě stavět na hlavu, prostě neuznali. Znalecký posudek jsme si nechat nedělali a od této značky jsme už nikdy nic nekoupili.

    • 27. 2. 2007 10:05

      rozarka (neregistrovaný)

      Re: Problém s reklamací bot
      to je teda mazec, chci reklamovat tento víkend střevíčky za 3 litříčky....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).