Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
14. 3. 2007 11:28
Dobrý den,
prosím Vás o radu, jak přimět prodávajícího, aby potvrdil záruční a montážní list k plynovému kotli, který byl u prodávajícího zakoupen a prodávajícím i namontován v listopadu r. 2005.
V prosinci r. 2006 jsme měli na kotli poruhu. Jelikož nám prodávající sdělil, že právě nemá lidi na opravu kotle (byla sobota), doporučil nám zavolat si servisního technika z firmy, která kotle vyrábí. Teprve díky serv.technikovi jsme zjistili, že prodávající ještě v prosinci r. 2006 neposlal do firmy, která kotle vyrábí - ohlašovací list a nepotvrdil záruční a montážní list. Na našem kotli tudíž nemohla být provedena oprava v záruční době. Serv.technikovi jsme tedy zaplatili za výměnu automatiky a vyčištění kotle 2.000,00Kč. Díky technikovi byl zaslán alespoň ohlašovací list do firmy na kotle.
Po té jsme několikrát upomínali prodávajícího o sjednání schůzky k potvrzení záručního a montážního listu a dále o finanční vyrování nákladů za opravu (tzn. 2.000,00Kč), které nám vznikly kvůli jeho nedbalosti. Prodávající se však komunikaci s námi vyhýbá.
Poradí nám někdo, jak máme dále postupovat?
Děkuji