Hlavní navigace

Prodávající nepotvrdil ZL a ML

  • (neregistrovaný) 83.208.38.---

    14. 3. 2007 11:28

    Dobrý den,
    prosím Vás o radu, jak přimět prodávajícího, aby potvrdil záruční a montážní list k plynovému kotli, který byl u prodávajícího zakoupen a prodávajícím i namontován v listopadu r. 2005.
    V prosinci r. 2006 jsme měli na kotli poruhu. Jelikož nám prodávající sdělil, že právě nemá lidi na opravu kotle (byla sobota), doporučil nám zavolat si servisního technika z firmy, která kotle vyrábí. Teprve díky serv.technikovi jsme zjistili, že prodávající ještě v prosinci r. 2006 neposlal do firmy, která kotle vyrábí - ohlašovací list a nepotvrdil záruční a montážní list. Na našem kotli tudíž nemohla být provedena oprava v záruční době. Serv.technikovi jsme tedy zaplatili za výměnu automatiky a vyčištění kotle 2.000,00Kč. Díky technikovi byl zaslán alespoň ohlašovací list do firmy na kotle.
    Po té jsme několikrát upomínali prodávajícího o sjednání schůzky k potvrzení záručního a montážního listu a dále o finanční vyrování nákladů za opravu (tzn. 2.000,00Kč), které nám vznikly kvůli jeho nedbalosti. Prodávající se však komunikaci s námi vyhýbá.
    Poradí nám někdo, jak máme dále postupovat?
    Děkuji

  • Žádné názory

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).