Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
23. 3. 2007 9:05
Dostali jsme dobropis z Německa na materiál, který jsme v průběhu loňského roku přijali na sklad a už se i vyskladnil do spotřeby. Teď jsem zjistila, že část materiálu byla vadná a tak se vrátilo zpět dodavateli. Část se vrátila v prosinci, část v lednu.
V průběhu února se řešila reklamace a nyní nám přišly dobropisy (ne na vše, jen na část).
Co s tím v účetnictví? Materiál je vyskladněný, je ve spotřebě (na 501). Jak to zaúčtovat, co s tím bude z daňového hlediska (daň z příjmů, DPH)??
Vůbec s tím nemám zkušenosti :-(
Moc děkuji za rady!