Závada se opět neprojevila!!

  • (neregistrovaný)

    2. 4. 2007 12:39

    Dobrý den, pro začátek - zakoupil jsem mob. telefon Motorola MPx220 jako normální osoba, vztahuje se na mě tedy zákon o ochraně spotřebitele. Po cca roce se vyskytly nějaké závady, poslal jsem tedy telefon do servisu MobilAsk, autorizovaného servisu Motoroly. Telefon mi poslali zpět, většina chyb bylo opraveno. Po dalším měsíci jsem telefon posílal do servisu opět, s CHYBOU SIM. Telefon mi poslali zpět po týdnu se zápisem, že závada se neprojevila. Udělal jsem focení displeje, kde je hláška CHYBA SIM viditelná, na fotkách je datum i čas, a to zhruba 5x denně. Telefon jsem poslal opět do servisu, dnes se mi vrátil zpět opět se zápisem, že závada se neprojevila, a za další neoprávněnou reklamaci mi bude účtován manipulační poplatek za diagnostiku. Poradíte někdo jak dál postupovat? Dá se žádat výměnu za nové zboží, popř. odstoupení od smlouvy, když se závada stále (ne)projevuje?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 2. 4. 2007 13:14

      Petra (neregistrovaný)

      Re: Závada se opět neprojevila!!
      Neporadím, jen uvedu další příklad "obchodníků", ze kterých by člověk vyletěl z kůže: v půjčovně vám půjčí DVD, doma nejde přehrát. Paní ho poté spustí na firemní "staré rachotině". Najednou vše funguje. Když ale požádáte o vrácení peněz, je vám sděleno, že nemáte nárok, protože jim se film přehraje bez problémů. A když už jste naštvaní na nejvyšší míru, paní řekne: "No, my máme starší DVD přehrávač, pokud máte novější s laserovou čtečkou, která odhalí i ty nejdrobnější škrábance, nemůžu vám pomoct." Pak raději utečete, jinak byste ji zabili. Existuje na tohle nějaká obrana?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).