Re: Srážková daň
Rozumím dotazu tak, že vy jste OSVČ a paní účetní vám dělá účetnictví na DPP. Nemá ŽL a někde jinde má PP. Vy tu daň nebudete platit za ní, ale je to stejné, jako když zaměstnavatel odesílá na FÚ daň z mezd svých zaměstnanců, taky si ji neposílá každý zaměstnanec sám.
Paní Líbo máte pravdu a už tomu rozumím.Paní účetní mě nemůže vystavit fa, protože nemá ŽL a proto chce daň srážkovou.
Děkuji.
Já tomu také moc nerozumí, protože jsem měla účetní, která vystavyla fa, já proplatila a bylo to. Nová paní účetní chce, abych se zaregistrovala na FÚ na daň srážkovou.Vystavila dohodu o provedení práce.Letos jsem ji zaplatila 2.600 v březnu za rok 2006. Další platba bude v říjnu 2007.Chce, abych ji za tyto platby odváděla srážkovou daň.
Teď už jsem trochu chytřejší.Přečetla jsem si nějaké články,ale stejnak pořád nechápu, proč tak složitě a zbytečné papírování a chození po úřadech.
Teď teda ale nevím jestlu tuto daň odvést nebo se s ní domluvit jinak.Pokuď by to šlo.
Děkuji za rychlou odpověď.
>>>Prosím o radu.
>>>Paní účetní mě řekla, že se mám zaregistrovat k
>>>srážkové dani. Máme spolu dohodu o provedení práce a
>>>chce,
>>>abych za ní tady tuto daň odvedla. Může mě prosím
>>>někdo
>>>vysvětlit, proč to tak po mě chce, jestli je to v
>>>pořádku a jestli by to nešlo třeba jinak.
>>>Děkuji.
>>Srážkovu daň z dohody o provedení práce odvádí
>>zaměstnavatel.
>>Vůbec nerozumím vašemu dotazu. Napište něco
>>konkrétněji
>
>Já tomu také moc nerozumí, protože jsem měla účetní,
>která vystavyla fa, já proplatila a bylo to. Nová paní
>účetní chce, abych se zaregistrovala na FÚ na daň
>srážkovou.Vystavila dohodu o provedení práce.Letos jsem ji
>zaplatila 2.600 v březnu za rok 2006. Další platba
>bude v říjnu 2007.Chce, abych ji za tyto platby odváděla
Prosím ještě teda dotaz, do kdy musím být zaregistrovaná a jak se tato daň vyúčtováva.
Děkuji.
>srážkovou daň.
>Teď už jsem trochu chytřejší.Přečetla jsem si nějaké
>články,ale stejnak pořád nechápu, proč tak složitě a