Re: OT: multifunkční zařízení
Po druhé
>reklamaci mi velice rychle zasychá
>barevná kazeta. Už jsem v rámci reklamaci samotných
>kazet uspěla,
>protože první zasychala během 3 dnů a druhá kazeta i
>během jediného dne. Teď mám už třetí novou barevnou
>kazetu a znovu zasychá během několika hodin.
Inkoustové tiskárny musí ve chvíli, kdy se netiskne, mít tiskovou hlavu zaparkovanou. Hlava je v tu chvíli postavená na nějaké speciální podložce, aby nevysychala. Hledal bych problém v tomhle.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
6. 4. 2007 8:26
Mám takový malý dotaz a navíc jsem laik, tak mi promiňte některé
obraty.
Mám inkoustové multifunční zařízení od HP. 2x bylo v reklamaci
z důvodu velké hlučnosti pri skenování a kopírování. Obě reklamace byly posouzeny jako oprávněné a celé skenovací zařízení bylo vyměněno za nové. Po druhé reklamaci mi velice rychle zasychá
barevná kazeta. Už jsem v rámci reklamaci samotných kazet uspěla,
protože první zasychala během 3 dnů a druhá kazeta i během jediného dne. Teď mám už třetí novou barevnou kazetu a znovu zasychá během několika hodin. Na povrchu se vytvroří škraloup a pokud ho šetrně neočistíme kazeta je nefunkční. Mám takový dojem jakoby po druhé reklamaci skeneru celé zařízení tyto kazety nějak "připíkalo" nebo vysušovalo.
Díky za vaše reakce