Roční zúčtování

  • (neregistrovaný)

    12. 4. 2007 9:13

    Dobrý den,
    požádala jsem zaměstnavatele v termínu o provedení ročního zúčtování za rok 2006. Podepsala jsem řádně formulář a přiložila veškeré originály k odpočtu daně. Pro banku k úvěru jsem potřebovala potvrzení o příjmech za rok 2006. Účetní mi sdělil, že mi zúčtování neudělá, protože se domníval, že si jej udělám sama i když má všechny podklady. Teď po mě žádá, abych psala čestné prohlášení, že jsem si nepodávala daňové přiznání a že znovu žádám o provedení. Je to tak správně? Mám mu prohlášení znovu napsat? Vyhrožuje, že neudělá celé firmě mzdy a pokud ano, neudělá mi zúčtování i když mám požádáno. Poradí někdo, co s tím? Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 12. 4. 2007 9:18

      Sylva (neregistrovaný)

      Re: Roční zúčtování
      Já bych mu to napsala.Asi to chce kvůli tomu, že Vám dával zdanitelné příjmy, tak chce mít jistotu.Nic tím nezkazíte.

    • 12. 4. 2007 10:19

      Eva (neregistrovaný)

      Re: Roční zúčtování
      Zcela dostačující je podepsané a vyplněné prohlášení k dani za rok 2006 na straně 3 + 4 nejpozději do 15.2.2007 + přiložení příslušných dokladů ve stejném termínu. Roční zúčtování daně mělo být provedeno nejpozději do 31.3.2007

    • 12. 4. 2007 10:45

      Líba (neregistrovaný)

      Re: Roční zúčtování
      Taky si myslím, že to, že jste chtěla potvrzení o příjmu vůbec nic neznamená. Já ho chtěla od manželova zaměstnavatele taky, abych se rozhodla, jestli má požádat o RZÚ nebo si uděláme SZM. Ovšem na druhou stranu, jestli ten účetní potřebuje pro své klidné spaní nějaké čestné prohlášení, tak bych mu ho klidně podepsala.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).