Re: DE DPH třídění zakázek
Stačí. Utvořte si takovou tabulku, která bude vyhovovat Vašim potřebám. Většinou stavební firmy dělají podle rozpočtu, já preferuji k rozpočtu a faktuře i zakázkový list-takový vnitřní kontrolní systém i s ohledem na spotřebu materiálu bez vedení sklad.evidence. Na zak. listu bych rozdělila na materiál a na výkon(práci).
No, přeji Vám, aby jste z toho nezblbli a uvažujte o koupi SW s možností účtování na zakázky. Hezký den ! Zuzik
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
18. 4. 2007 12:23
Dobrý den, nemáte náhodou někdo nějaký mustr nebo odkaz, kde bych našla návod jak správně třídit zakázky. OSVČ má malou stavební firmu je plátcem DPH vede daňovou evidenci, materiál nekupuje na sklad, ale přímo do nákladů na každou zakázku, program mu neumožňuje třídění na zakázky. Stačí třeba vytvořit nějaké tabulky v EXCELU?? Co vše uvádět - spotřebovaný materiál, náklady na mzdy,... Moc děkuji za radu a všechny zdravím Markéta