Reklamece zboží

  • (neregistrovaný)

    18. 4. 2007 14:35

    Dobrý den,
    potřebovala bych vědět, zda je prodávající povinen oznámit zákazníkovi, že je jeho reklamace vyřízena a může si popř. přijít pro peníze za reklamované zboží, nebo je toto povinen si ohlídat zákazník sám..a pokud se "prošvihne" doba 30 dní a nic se ze strany prodejce neděje, je možné vzít reklamaci jako vyřízenou ve prospěch zákazníka?? Děkuji a přeji krásný den. RZ

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 4. 2007 15:14

      graver (neregistrovaný)

      Re: reklamece zboží
      Prodávající tuto povinnost nemá - musíte si to hlídat sama. Pokud si tedy např. opravenou věc nevyzvednete ve lhůtě 30 dní jen proto, že vás k tomu prodejce nevyzval, není to marné uplynutí a nevznikají vám žádné nároky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).