Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
13. 1. 2011 15:57
Dobrý den, je to mé první daňové přiznání a chtěla bych se zeptat.
Jsem v zaměstnaneckém poměru (hlavní pracovní poměr) a do toho jsem začala podnikat na základě živnostenského listu (vedlejší činnost) - vedu daňovou evidenci.
Ke konci roku - 29. 11. 2010 - jsem nastoupila na mateřskou dovolenou a chci se zeptat, zda to musím v daňovém přiznání taky uvádět. Mám zajít na sociálku a nechat si potvrdit příjem za ten měsíc a 2 dny?... Nebo se to vůbec netýká daňového přiznání a zadávám pouze data od zaměstnavatele?...
Děkuji předem za odpověď. Katka