Reklamace za služby

  • (neregistrovaný)

    25. 4. 2007 11:06

    V 01/2007 byla podána reklamace na doručení poškozené zásilky a vyčíslena vzniklá shoda. Po několika telefonických žádostech konečně přišlo vyrozumení, že s reklamací souhlasí, ale částka za škodu je vysoká, neuhradí ji. Máme nárok na úhradu v plné výši, pokud se do 30 dnů nevyjádřili? není uzavřena žádná smlouva.
    Děkuji!

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 25. 4. 2007 11:29

      jk (neregistrovaný)

      Re: Reklamace za služby
      Každá přepravní společnost sepisuje škodní protokol. Odesilateli pak vrátí peníze v prokázané výši, např dle nákupní faktury. Přepravní společnost má limit na plnění a ten nepřekročí, proto, když je cena vyšší než limit, tak se zásilky připojišťují.

      Česká pošta i třeba PPL mán peníze vracei na účet vždycky včas

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).