Re: Reklamace za služby
Každá přepravní společnost sepisuje škodní protokol. Odesilateli pak vrátí peníze v prokázané výši, např dle nákupní faktury. Přepravní společnost má limit na plnění a ten nepřekročí, proto, když je cena vyšší než limit, tak se zásilky připojišťují.
Česká pošta i třeba PPL mán peníze vracei na účet vždycky včas
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
25. 4. 2007 11:06
V 01/2007 byla podána reklamace na doručení poškozené zásilky a vyčíslena vzniklá shoda. Po několika telefonických žádostech konečně přišlo vyrozumení, že s reklamací souhlasí, ale částka za škodu je vysoká, neuhradí ji. Máme nárok na úhradu v plné výši, pokud se do 30 dnů nevyjádřili? není uzavřena žádná smlouva.
Děkuji!