Re: vrácení peněz za nefunkční služby
Stalo se mi něco podobného s mobilním operátorem. Podepsala jsem smlouvu na 2 roky, ale následující den jsem si to rozmyslela a smlouvu telefonicky zrušila, což bylo možné. Zprostředkovateli jsem zaplatila 95 Kč. Slíbil, že když smlouvu zruším, peníze mi vrátí. Operátorka mi pak ale řekla, že je ta částka nevratná a že lhal. Naštvalo mě to, ale jelikož nešlo o tisíce, nechala jsem to plavat. Od té doby se s takovými lidmi nebavím a mám to, co vyhovuje mně samotné. Takže si myslím, že právo odmítnout Vám vrácení peněz mají, určitě to bude ve smlouvě nějak ošetřeno, i když jen drobným písmem, abyste si nevšiml. Vím, že takové společnosti mají najmuté nejlepší právníky, aby se mohly ze všeho vykroutit bez postihů. Určitě bych ale doporučeně poslala reklamaci zboží a žádost o výměnu nebo vrácení peněz. Pokud peníze nevrátí, měli by zboží vyměnit a popř. pomoci s instalací nebo alespoň poradit.
Re: vrácení peněz za nefunkční služby
P.S.: Pokud ani pak nebude zboží fungovat, zřejmě se Vám dostane odpovědi, proč jste si objednával a kupoval, když jste věděl, že fungovat nebude. Určitě pošlete reklamaci, abyste měl v ruce alespoň nějaký papír a písemný protest, ústním jednáním se v případě pomoci advokáta nic nevyřeší, protože není důkaz.
Re: vrácení peněz za nefunkční služby
>
>>No já mezitím prostudoval OZ i ZnOS a vim, že odstoupit od smlouvy mohu až do 6 měs. jelikož jak na vady i skryté o kterých prodávající věděl a neupozornil platí nějaká pravdla. Jediné co mě trápí je, zda musí či nemusí operátor za yto služby vrátit peníze okamžitě při odevdání nefčního výrobku. Ono je totiž hezké, že služba fungje, ale na nefunkčním zařízní, kvůli kterému tu službu, za kterou jsem zaplatil, stejně nemohu čerpat. Pokud to ošetřuje zákon, pak strach nemám, jelikož se žádná interní pravidla nějaké firmy by%t nadnárodní nemohou stavět nad zákon. A nejsem z těch kteří by ustoupili jejich právníkům. Pokud jsem v právu já, tak jdu do nich.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
26. 4. 2007 8:38
Dobrý den,
Prosím o radu v následující věci. Zakoupil jsem v neděli sadu pro připojení k internetu u jednoho z našich mobilních operátorů.
Zkoušet je dosti nepohodlná instalace karty a služeb. Uzavřel jsem smlouvu na 2 roky s tím, že za zařízení jsem zaplatil 1,- , měsíční paušál cca 1000,- a vratnou zálohu cca 1500,- která mi měla být vrácena po 3.měsících pravidelných plateb. Bohužel ani po týdnu je služba nefunkční a ani já a ani zástupce operátra není schopen službu zprovoznit vlivem nekompatibiliy PCMCIA a NB. Na tuto skutečnost jsem ovšem upozorněn nebyl.
Co mě zajímá, je to, že mi pracovník pobočky řekl, že vrátt peníze mi mže pouze za zboží , tedy jen 1,- a nikoli za služby /byť jsem je ani nevyužil/ a že si vrácení peně za tyto musím vyjednat písemně přes zák.centrum.
Má tedy právo pobočka, odmítnou vrácení peněz i za služby ihned na pobočce?
/na okraj, vím, že standartní postup by byl s eklamací služby, ale v tomto případěje reklamace zbytečná, jelikož i operátr ví, že s tímto NB zřejmě kartu zprovoznit nedokáže/
Omlouvám se za slohové cvičení a moc děkuji za odpověď.