Re: Přefakturování úklidu,DPh moc prosím
To si myslím, že si musíte zdokumentovat Vy, na Vás bude dokazování, že to bylo v domácnosti. Přece používáte nějaký zakázkový list, který Vám ten pan domácí, u kterého uklízíte podepíše a tím, že je na něm uvedeno, že byla práce převzata že se jedná o domácnost. Je to jen má úvaha, možná s tím má někdo praktickou zkušenost a ještě se ozve.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
2. 5. 2007 16:10
Dobrý den, moc prosím o radu. Uklízeli jsme pro jednu realitní kancelář prostory v rodinném domu, čili byl to domácí úklid. Tento úklid však fakturujeme té realitní společnosti a ta to následně nafakturuje té paní (domu). Jde mi o to, v jaké výši mám dát DPH, zda 5, nebo 19%. Ta RK to bude v konečné fázi fakturovat s 5%,že?
Děkuji moc
Honza