Re: Obchodní rejstřík
já to poslala naskenované v 1 souboru PDF a poslala elektronicky
a vše OK.
Přiznávám, že jsem technický antitalent a zeptám se hloupě. Pokud přepíšu DP + přílohy do Excelu, stačí, když to přepálím na CD a pošlu, nebo je důležitý formát ? DP i přílohy vypisuji ručně, z PC jsem to tiskla 1 x a pak jsem to kvůli úvěru stejně musela přepsat do "barevných" formulářů a nechat orazítkovat na FÚ.
Paní Ivo tak to Vám gratuluju, já už totiž celý týden nic jiného nedělám.Nakonec se mě to podařilo do toho formátu pdf.dostat ale bohužel každou stránku zvlášť (6stran)a nevím jak to sloučit do jednoho pdf.dokumentu. Poslala jsem to všechno emailem na rejstřík, přišla mi hned odpověď že je to chybně,že chtějí 1 dokument pdf. A vzhledem k tomu,že jsem účetní a né počítačový profík, prdím na ně. Povinnost jsem splnila.Ať si to sloučí oni.
Už jsem tam letos byla donést jim kopiee k založení.To jsem se poprvé naštvala když mě vyhodili a teď zase tohle.
Než to všechno převedu bude další DPH, a kdo bude za mě dělat?
Zdravím všechny co maj stejný potíže. martina
No děkuji za gratulaci, taky jsem to dělala několikrát, já to scanovala a na tom scanu stačí zmáčknout tlačítko, kde je napsáno PDF a ono to dělá samo, jen se mi na obrazovce zeptá/anglicky/, jestli chci další stránku nebo je to konec, já dám vždy další a do scanu dávám postupně všechny listy, pak dám po poslední že je konec , ono se to zobrazí v PDF formátu, já dám uložit třeba do aktovky a pak pošlu v e-mailu jako přílohu
na příslušný soud. Není to tak složité. Jen dejte pozor aby bylo scanování černo bílé, pokud se Vám objeví barevné /color/ tak to má pak moc MB a nejde to poslat /je třeba to případně opravit./
Tak ať jste úspěšní a přeji pěkný úspěšný den
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené