Elektronický podpis

  • (neregistrovaný)

    14. 5. 2007 9:34

    Dobrý den, prosím o radu. Jsem účetní, která zpracovává účetnictví externě firmám. Máte někdo zkušenost s elektronickým podpisem? Zatím to u nás chodí tak, že připravím doklady např. na sociálku, pojišťovny finanční úřad a klient si to podepíše a odešle sám. Když si poříídím certifikát elektronického podpisu můžu tyto dokumenty odesílat sama za klienta? Děkuji za informace

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 14. 5. 2007 9:53

      HankaK (neregistrovaný)

      Re: elektronický podpis
      Na FÚ můžete mít pouze pro jednoho klienta, pokud nejste daňový poradce. Zákon neumožňuje alespoň dle našeho FÚ zastupování více firem. jinak podpis funguje perfektně a posílám podepsané vše. Investice se určitě vyplatí.

    • 14. 5. 2007 10:08

      Kristýna (neregistrovaný)

      Re: elektronický podpis
      A můžete mi prosím dát informaci jak si elektronický podpis zřídím. Kam se mám obrátit. Děkuji

    • 14. 5. 2007 10:23

      Vladimír (neregistrovaný)

      Re: elektronický podpis
      Např. sem:
      http://qca.postsignum.cz/

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).