Re: Intrastat - dobropis, výměna zboží
Podobnou situaci jsem také řešila a to dotazem na pracovníky statistického úřadu. U dobropisů nad 100.00 Kč je třeba opravit celý měsíc. Povolená "chyba" do 5% fakturované hodnoty není třeba opravovat. Jinak doporučuji kontaktovat pracovníky z CŘ nebo ČSÚ uvedených na www.cs.mfcr.cz/CmsGrc/Obchod-se-zbozim/Intrastat/, vždy mi poradili.
Re: Intrastat - dobropis, výměna zboží
Nově přijaté zboží vykažte pod kódem transakce "2" se stejnou hodnotnou v Kč jako bylo u původně přijatého reklamovaného zboží.
Původní výkaz přijetí se neopravuje, viz. odst. 139 a 140 příručky Intrastat, přičemž Vy odeslání nevykazujete.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
16. 5. 2007 14:01
Dobrý den,
nejsem si jistá s vyplněním výkazu přijejí Intrastat, tak bych touto cestou chtěla požádat o radu. Z itálie nám přišlo zboží, část zboží byla v jiné barvě, takže jsme ho poslali zpět a oni nám za to poslali správné zboží. Na to nové (správné) zboží vystavili novou fakturu a tu původní část faktury dobropisovali (v dalším měsíci). Nevím však jak to mám vykázat v Intrastatu.
Mám tu novou fakturu vykázat s kódem 1 nebo 2 a co s tím dobropisem? Něják jsem se do toho zamotala. Výkaz odeslání zboží nemáme povinnost posílat. Děkuji Jana