Re: Výdejka k loňské faktuře
Tak potom nevidím problém. Koupili jste nějaké zařízení, zařadili na sklad a musíte ho použít, aby jim to fungovalo, takže vyskladníte normálně 501/112. To, že to nebude zaplacený, na to nemá vliv. Prostě něco jako záruční oprava. Chápu to dobře?
Re: Výdejka k loňské faktuře
Nevadí, letos se až ukázalo, že pokud nedodáte potřebné zařízení, stroj nebude fungovat, takže si to letos dáte do nákladů. Maximálně můžete mít tuto zakázku ztrátovou, když Vám za to nezaplatí, ale to je chyba Vaší firmy, v nákladech to může být i tak.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
21. 5. 2007 12:52
Prosím, loni jsme vyfakturovali práce a udělali výdejku, teď kvůli špatné funkčnosti zařízení jsme museli koupit zařízení a materiál za 3000,-.Odběratel nám toto už nezaplatí, protože to byla naše chyba, že bylo zařízení neúplné a cena byla předem dohodnuta.
Udělám výdejku materiálu ve skladní hodnotě, napíšu zdůvodnění a lze dát toto do nákladů, když jsme sice práce dělali tento rok, ale dílo bylo vyfakturováno loni?