Re: Elektronické podání na finanční úřad
S oficiálním návodem asi neporadím, to bude věcí zákonodárců. Možné řešení by bylo, aby si každý subjekt udělal na sebe svůj certifikát a pokud Vám bude natolik důvěřovat, nechá Vás tím svým podepisovat. Nejsem si jistá ale, jak by šlo v praxi, myslím, že musí být certifikát z jednoho PC, tzn, že by jej všichni klienti museli tvořit nejspíš u Vás:))
Re: Elektronické podání na finanční úřad
Některé FÚ dovolují zaslání elektornických formulářů, když klient dá prohlášení, že ho zastupujete pouze při podávání elektronicky a dále za něj nejednáte. FÚ to zjednodušuje práci, tak na to někdy přistoupí. Zkuste se dohodnout se správci daně. Není to úplně čisté, ale funguje to.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
23. 5. 2007 9:43
Prosím o radu, jak vyřešit elektronické podání na finanční úřad pro mé klienty, kterým zpracovávám účetnictví. Mám kvalifikovaný certifikát, ale nejsem daňový poradce ani advokát, takže narážím na problém s §11 zák. 337/92Sb - nemožnost zastupování více subjektů. Je nějaká možnost toto vůbec vyřešit? Nebo budeme jako účetní stále diskriminováni?
Děkuji za Vaše rady.
J.H.