Re: Vyúčtování zakázky
Jestli jich není v poměru k ceně moc (těch nákladů), tak je klidně nechte v roce 2007. To je normální, že se potom ještě vracíte a doděláváte, aspoň u nás ano. Zákazník si vždycky po chvíli provozu ještě vzpomene, že by se tohle mohlo vylepšit a tamto upravit a podobně a ne vždycky se to dá fakturovat jako vícepráce. My jsme s tím zatím neměli problém, ale musíte mít rozumné zdůvodnění.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
28. 5. 2007 14:49
Dobrý den, stav.firma vyúčtovala zakázku ještě v r. 2006 tzn., že ji má ve výnosech a proti tomu jsou i náklady, ale protože se všechno nestihlo udělat, tak se ještě nějaké náklady objevily v roce 2007. Daň. poradce radí nechat nákl. v roce 2007. Co vy na to ? Děkuji.