Hlavní navigace

diety v cizině-nová pravidla...

  • (neregistrovaný) 213.151.92.---

    30. 5. 2007 11:31

    Ahoj,potřebuji poradit,pomoct.Firma vysílá občas do ciziny štáb za účelem natáčení.Ve štábu jsou nejen zaměstnanci ale i osoby,které buď fakturují, či mají honorář.smlouvu (dle profese).My musíme vše zajistit a dopravit je tam (jsme jako producenti), tj.platíme letenky (např.),ubytování a doposud se jim poskytovaly i diety.Pak firma provedla vyúčt.služ.cesty (většinou jednatel a majitel firmy) a osoby fakturující či mající honorář napsaly do svých faktur či honorářů,že diety obdržely (a tudíž je již neměly znovu ve svém účetnictví), jejich fakturace (honorář) byla pak čistě jen za práci. Už dřív se mi toto moc nelíbilo, ale bylo mi řečeno,že se to tak dělá ve všech (?) film.společnostech i v televizích... u nezaměstnanců.
    Ale co nyní? Vše je zpřísněno a již "definováno".Firma se brání tomu,že by nevyplácela diety ona,že by je měli pracovníci nám přefakturovat jako náklad...,navíc mi zase tvrdí, co s náklady za letenky?To si nemůže nikdo kupovat zvlášť...,to by se štáb nesešel..stejně je tak musíme koupit my pro všechny..
    Poraďte mi, prosím, jak to nejelegantněji vyřešit.DPP se musí asi uzavřít na celou skuteč.dobu zahr.cesty,že? (pak bychom brzy přečerpali 150hod za rok).

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).