Re: tisk ELP a odhláška z Pohody
Já si myslím, že snad ELDP nejde vytisknout z Pohody, jenom podklad pro ELDP. Odhláška - tisková sestava - Přihláška k nemocenskému pojištění - odhláška /tak tam nesmí být zaškrtnuto tisk do orig. formuláře a pak Vám to vytiskne originál.
Pokud někdo ví, jestli se opravdu ELDP tiskne z Pohody, ráda se přiučím.
Jak vytisknout odhlášku vím. Jenže mi to nejde do originálu tiskopisu z OSSZ.A dle informací co jsem si vyhledala tak oni požadují jejich originál.ELDP by mělo jít taky vytisknou. Stačí zadat že ho chcete podat písemně.. jsem v tomhle začátečník a trápím se trápím...Děkuji
Asi jsem to napsala nesrozumitelně u té odhlášky - tedy znovu postup
1. Personalistika
2.tiskové sestavy
3.Přhláška k nemocenskému pojištění - odhláška
4. V této fázi najdete vlevo úplně dole v šedivé části okénko tisk do orig. formuláře - tak to má být nazatrženo a vytiskne se Vám originál.
Teď jsem si uvědomila, že asi myslíte, že se neshodují okénka na tiskopise. Tak to mám zase problém s vytisknutím Přehledu o vyměřovacích základech. Tak jsem tam také volala na program a řekli mě, že bude asi chyba na mé straně, že mám nějak špatně nastavenou tiskárnu, ¨že jim zatím nikdo nevolal , že to nesouhlasí, tak nevím. Tiskopis každý měsíc přepíšu ručně na tiskopis OSSZ aby to souhlasilo s rozměry. To jsou moje postřehy.
A zkoušeli jste si upravit sestavy? Postup 1,2,3,4 je v pořádku jen si ještě před tiskem upravte nahoře sestavy o příslušné milimetry - vlevo,nahoře nebo dole - aby vám to vyhovovalo, protože každá tiskárna to potřdebuje trochu jinak.Já mám upraveno nahoře o 2mm, vlevo o -2 mm a tisknu přímo do originálního tiskopisu.
Stejně se dají upravit i ELDP. Snad se vám to podaří.Hezký den.