Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
5. 6. 2007 10:06
Dobrý den, jsme obchodní firma zabývající se prodejem zboží, vedeme podvojné účetnictví. Zboží nakupujeme od dodavatele případně výrobce, kteří nám zboží vozí a případně nás krátí na rabatu. Stal se nám následující problém: Výrobce nám dodal zboží v 10/2006, my jsme zboží prodali poslednímu spotřebiteli rovněž v 10/2006. Dnes nám zákazník zboží reklamoval, ihned jsme volali výrobci a záležitost mu oznámili. Výrobce si ale bohužel odmítá pro reklamaci přijet s tvrzením, že nemá možnost. Prosím o radu, kdy dochází z naší strany vůči výrobci k uplatnění reklamace. Zda telefonickým nahlášením reklamace výrobci a následným doporučeným dopisem, nebo až dnem kdy si výrobce pro reklamaci přijede, což může být i třeba za měsíc.
Moc děkuji. Monika