Hlavní navigace

Uplatnění reklamace

  • (neregistrovaný) 88.102.231.---

    5. 6. 2007 10:06

    Dobrý den, jsme obchodní firma zabývající se prodejem zboží, vedeme podvojné účetnictví. Zboží nakupujeme od dodavatele případně výrobce, kteří nám zboží vozí a případně nás krátí na rabatu. Stal se nám následující problém: Výrobce nám dodal zboží v 10/2006, my jsme zboží prodali poslednímu spotřebiteli rovněž v 10/2006. Dnes nám zákazník zboží reklamoval, ihned jsme volali výrobci a záležitost mu oznámili. Výrobce si ale bohužel odmítá pro reklamaci přijet s tvrzením, že nemá možnost. Prosím o radu, kdy dochází z naší strany vůči výrobci k uplatnění reklamace. Zda telefonickým nahlášením reklamace výrobci a následným doporučeným dopisem, nebo až dnem kdy si výrobce pro reklamaci přijede, což může být i třeba za měsíc.

    Moc děkuji. Monika

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).