Re: Oprava haly za 150.tis.
Pokud to jsou skutečné náklady na opravu - nevím, jak je hala velká a jak přesně to budete opravovat, tak byste neměli mít žádné problémy. Možná by bylo nejlepší mít smlouvu, kde nebude uvedena jednorázová částka 150 tis., ale rozpis tj. např. na opravu 20 m2 je zapotřebí 10 tun betonu. Cena 1 t je 300,- atd.
Takže opravdu záleží, jakou technologií to budete opravovat, pokud to budete mít věrohodně podložené od dodavatele, nemyslím, že by byl problém.
Re: Oprava haly za 150.tis.
To už tady pletete něco jiného, neboť opravou podlahy
se zhodnocuje nemovitost někoho jiného a ne jejich, proto
se to hůře dokazuje, ale jestli prokazatelně ničíte podlahu
ježděním vozíků, tak snad to projde.Možná lépe rozepsat na
více období a menší částky.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
6. 6. 2007 14:07
Máme sepsanou už 8 let nájemní smlouvu na halu, kterou používáme jako sklad. Protože zde jezdíme vysokozdvižným vozíkem je porušená "betonová" podlaha,jsou v ní díry. V nájemní smlouvě je napsáno, že běžné úpravy spojené s údržbou hradíme my. Teď by jsme rádi provedli opravu podlahy, nabídku máme na 150.tis. Můžeme toto brát jako běžnou opravu a dát na účet 511. Co by jsme měli mít podloženo aby to fú nezpochybnil. Moc děkuji za radu.