Zrušení pracovního místa

• (neregistrovaný)

18. 6. 2007 14:26

Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jestli starosta může zrušit pracovní místo sekretářky a místo ní najmout na vedení účetnictví a perzonalistiky externí firmu. Kontaktoval jsem několik účetních firem a dostal cenovou nabýdku, která je cca 5x nižší než plat sekretářky obce. Podotýkám že sekretářka byla přijata na plný úvazek kvůli vedení školky. Školka má ale ředitelku už 3 roky a ta si vede účetnictví sama. Sekretářka porušuje navíc pracovní docházku místo 40hod/týdně je v práci maximálně 33hod/týdně. Starosta nic neřeší a tvrdí že s tím nic udělat ani nejde, protože sekretářce navrhl poloviční úvazek a ona odmítla a tím to pro starostu skolnčilo.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 6. 2007 15:13

J (neregistrovaný)

Re: Zrušení pracovního místa
      Pravděpodobně se jedná o účetní obecního úřadu. Její plat se odvíjí od platové zařazení do platové třídy do pl. tarifu. Nevím jak velká jste obec, kolik máte počet obyvatel a kolik ma OÚ zaměstnanců.

• 19. 6. 2007 9:12

J (neregistrovaný)

Včera jsem nestihla dokončit odpověď. Záleží také na tom, jestli je starosta uvolněný nebo není. V případě neuvolněného se účetní stává většinou tzv. děvečkou pro všechno.Ale to všechno záleží na konkrétní situaci.Jinak také jsem se setkala s OÚ, který si účetnictví nechával zpracovávat jinde, ale vybírání poplatků,vedení majetku, poštu, platby , dotace příspěvky a všechno ostatní spojené s chodem OÚ stejně musela dělat další osoba.Poplatky za svoz kom. odpadu a za psy vám žádná externí firma dělat nebude.Zkuste si nejdřív zjistit přesnou pracovní náplň účetní. Ne tu, co má v prac. smlouvě ,ale to co skutečně dělá. Možná změníte názor.

• 19. 6. 2007 10:43

PP (neregistrovaný)

Chtěl bych vidět starostův plat, když může napsat "nabýdka".

• 19. 6. 2007 11:05

J (neregistrovaný)

To asi nepsal starosta, ale nějaký nepřejícný člověk a asi nemá o práci účetních na (zvláště malých )OÚ ponětí.