Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
1. 8. 2007 9:15
Dobrý den,
podnikám ve službách a stala se mi nepříjemná věc a to sice, že zákazník mě "ukecal" na to, aby byla služba provedena před zaplacením, jelikož na ni strašně spěchal. Chtěl jsem mu vyhovět, službu dodal, ale nyní mi nechce zaplatit s odůvodněním, že to nebylo v pořádku (jen výmluva k nezaplacení) ...
Trochu mě zaráží fungování v tomto státě zákazník vs obchodník. Pokud zákazník není spokojen, může se obrátit na ČOI, FÚ atd.. Ale co obchodník, pokud mu zákazník nezaplatí ? Jedná se o poměrně malou částku v řádu několika tisíc Kč o kterou se - bohužel - nemá smysl soudit.
Jaká je tedy obrana ? Určitě podobné zkušenosti máte.
Díky, Pavel K.