Re: vstupní prohlídka
U nás chodí zaměstnanci ke svému lékaři, ale znám firmy, kde mají jednoho "svého" lékaře.
>Už se o tom diskutovalo, ale já jsem pořád nikde
>nenašla, že firma musí mít smluvního lékaře. V komentáři k
>ZP se píše, že ,,vstupní prohlídky by měly být
>zajištěny v rámci pracovně lékařské péče....".
>Měly být ale nemusí? Takže když jsme malá firma,
>můžeme poslat zaměstnance k jeho lékaři, ať vystaví
>posudek, že je zdravotně způsobilý vykonávat určitou práci?
Já se též připojím, máme 7 zaměstnanců a každý chodí ke svému lékaři. Už jsem také po tom pátrala a bylo mě řečeno, že musíme mít jako firemního lékaře. Když jsem tedy začala shánět lékaře v místě firmy - lékaři mě odmítli, že mají svých pacientů dost. Sice to nemám od nich potvrzené, takže co teď. - zákoníku raď.
Také mě nikdo neodpověděl, zda můžu dát poplatek za vstupní prohlídku do nákladů / někde jsem zaslechla že ne, pouze jenom od toho firemního -takže zase nevím/
- I u nás dle auditorů dáváme poplatek za prohlídky u smluvních lékařů ( můžete uzavřít smluvní vztah i s více doktory, jen jde o ochotu lékařů smlouvu podepsat) do daňových nákladů, u ostatních lékařů na nedaňové , §24/odst2 j)2
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
17. 8. 2007 13:20
Už se o tom diskutovalo, ale já jsem pořád nikde nenašla, že firma musí mít smluvního lékaře. V komentáři k ZP se píše, že ,,vstupní prohlídky by měly být zajištěny v rámci pracovně lékařské péče....".