Špatná platba

  • (neregistrovaný)

    22. 8. 2007 16:52

    Zdravím všechny.
    Mám problém. Zaplatila jsem fakturu na špatný účet. A teď nevím jak mám platbu získat zpět. Jedná o 30 tis. což je dost.
    Díky za rady.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 22. 8. 2007 17:08

      Osmanka (neregistrovaný)

      Re: špatná platba
      Zkusila bych se poradit s bankou, ta by měla dotyčného oslovit, předpokládám, že nevíte, o koho jde. Jde o bezdúvodné obohacení - podle mě by obohacený měl mít povinnost platbu vrátit. Jsem zvědavá na jiné názory.

    • 22. 8. 2007 17:20

      Eva M. (neregistrovaný)

      Re: špatná platba
      Souhlasím :-)
      Pokud dotyčného příjemce znáte, tak jej oslovte přímo - nejdříve třeba jen emailem. Pokud by se mu vracet nechtělo, pokračovala bych doporučeným dopisem atd.
      Pokud příjemce neznáte, zkuste zadat to číslo účtu do vyhledávače (třeba google.cz ) - možná se vám pokusí jej najít, ale není to moc pravděpodobné. V tom případě vám skutečně zbývá jedině jít do banky a domluvit se s nimi. Každá banka má na tyto případy své směrnice, jak postupovat.
      PS: Ještě vám zbývá naděje, že jste zaplatila peníze sice na špatný účet, ale že ten účet neexistuje - v tom případě se vám peníze vrátí během pár dní zpátky automaticky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).