Podnikatelský úvěr a vedení v daňové evi

  • (neregistrovaný)

    29. 8. 2007 10:11

    Dobrý den, ráda bych se zeptala na následující. Manžel si jako začínající podnikatel vzal úvěr na zařízení dílny. Ten téměř jednorázově vyčerpal. Jak se potom taková událost vede v daňové evidenci? Banka za něj proplatila fakturu a on si má fakturu zaúčtovat do nákladů jednorázově, jako každou jinpou fakturu a to jestli to platil sám nebo banka je jedno? Nebo si má do výdajů účtovat pouze splátky úvěru? Děkuji za případnou odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 29. 8. 2007 11:23

      lada (neregistrovaný)

      Re: Podnikatelský úvěr a vedení v daňové
      Do výdajů by si měl dát celou fakturu (ovšem jestli nebude odpisovat), a dále bude splátky úvěru účtovat jako nedaňové náklady, do daňových nákladů patří pouze úroky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).