Reklamace oblečení

  • (neregistrovaný)

    29. 8. 2007 15:12

    Chtěla jsempožádat oradu. Zakoupila jsem si tričko v prodejně GANT, tričko mi pustilo barvu na MOJI bílou košili. Tričko mi bylo vyreklamaváno - vráceny peníze. Co s poškozenou košilí? Na košili jsem doložila doklad ohledně ceny - doklad se ale, nelíbí vedoucí
    v provozovně GANT. Na paragounu je napsáno 1x dámská košile
    stretch (stretch je název košile, má tento název i na límci) + cena.
    Bylajsem nařknuta, že tento doklad může náležet i k jiné košili proto potřebují lépe uvedené údaje jako např.kod zboží. Vedoucí provozovny, kde jsem košili nakoupila, mi sdělila, že doklad je v pořádku a má ho v účetnictví a nemůže mi ho přepsat jak pořaduje prodejna GANT. Jak reagovat, já si zakoupila tričko, košile je flekatá
    a prodejna GANT požaduje jiný doklad na košili. Můžete mi poradit, co dál.
    Děkuji
    Stuchlová Jana

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 29. 8. 2007 23:58

      kojot (neregistrovaný)

      Re: Reklamace oblečení
      Dle mého osobního názoru se Vás prodejna snaží odradit od dalšího nároku na úhradu škody, kterou způsobila prodejem nekvalitního zboží, čehož si je velmi dobře vědoma. Předpokládám, že soudně nechcete řešit, neboť hodnota košile je sice významná, ale při případném soudním výroku ve Váš neprospěch, by Vám vznikla velká finanční újma. Myslím si, že doklad na košili je dostačující, ale možná, že prodejna, kde jste ho koupila by Vám mohla napsat jakési potvrzení, kde by uvedla údaje, které od Vás požadují nebo zapůjčit katalog, kde bude košile uvedena nebo zobrazena apod. Nebo zkuste ještě prodejně trička navrhnout, že přivedete svědka, který potvrdí, že s Vámi košili kupoval a že se skutečně jedná o uvedenou košili. Nevím jestli máte nějaký zápis z toho co píšete. Zkuste se s tímto problémem, třeba jenom e-mailem, ještě obrátit na Sdružení na ochranu spotřebitelů (najdete ho ve vyhledávači) nebo na Obchodní inspekci (zde ale nevím jestli řeší problémy takového typu).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).