Faktura z minulého roku

  • (neregistrovaný)

    11. 9. 2007 10:41

    Chci se poradit jak mám zaúčtovat: v účetnictví mám stále fakturu z minulého roku za nákup materiálu neuhrazenou, ale ve skutečnosti jsme ji minulý rok zaplatili, až tento rok jsem dostala doklad o zaplacení. Jak to mám zaúčtovat, aby se mi faktura neobjevovala jako neuhrazená.
    Předem děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 9. 2007 22:59

      Květa (neregistrovaný)

      Re: Faktura z minulého roku
      Sice nechápu, když jste již fakturu zaplatili loni, proč jste nedali úhradu loni. Někde jste museli mít výdej peněz, zřejmě v pokladně, když jste čekali na doklad o zaplacení. Měli jste si vypsat výdajový doklad a jejich příjmový doklad dodatečně doložit. Pokud se nejedná o DE, tak bych si vypsala výdajový doklad letos a tím bych uhradila fakturu. V pokladně vám sice vznikne jakoby přebytek, ale loni vám zase musela táto částka chybět. V podvojném účetnictví vám úhrada daň z příjmů neovlivni, tak bych to vyřešila tímto způsobem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).