Osobní doklady zaměstnance

  • (neregistrovaný)

    12. 9. 2007 10:22

    Dobrý den, když jsem přijímala jednoho zaměstnance začátkem
    roku měl prošlou občanku. Slíbil mi, že to dá okamžitě do pořádku.
    Nestalo se tak. Vím je to moje chyba, měla jsem počkat, ale šéf
    na tom trval. Teď jsem chtěla k nahlédnutí občanku novou.
    Vykašlal se na to. Mám za povinnost něco dál podnikat ?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 12. 9. 2007 10:30

      pája (neregistrovaný)

      Re: osobní doklady zaměstnance
      Já bych si s tím hlavu nelámal, je to jeho problém. Vy jste ověřila jeho totožnost podle propadlé, asi těžko byla falešná a další ať se stará on. Pro zam ěstnavatele je důležité RČ pro evidenční účely, alespoň to tak vidím a neznám předpis, který by ukládal zaměstnanci povinnost předkládat novou vyměněnou občanku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).