Re: Úraz a nemocenská
To na základě mého doporučení udělal. Přesto mu odmítli nemocenskou vyplácet. Doporučila jsem mu, aby si nemocenskou i zápis z PČR ofotil a kontaktoval sám příslušnou správu SP s tím, že mu zaměstnavatel odmítá nemocenskou vyplácet. Dle mého je to jakýsi subjektivní názor mzdové úč. a neslučuje se se zákonem. Jesltiže zprávou doložil, že neměl požito a doložil nemocenský lístek, tak výplatě dávek nic nebrání. Já osobně to nechápu, hlavně z lidského hlediska.
Díky ! Zuzik
Máte naprostou pravdu, já jsem zápis o nehodě nedostala dodnes/PČR odmítla/, zavolala jsem na OSSZ a tam doporučili ať zam. napíše čestné prohlášení, že nepožil a vyplatila jsem dávky.Je to o přístupu, proč by měl být chudák 2x potrestaný, nehoda a ještě bez peněz.Hezký víkend.
Teď jsem mluvila s tou účetní a jsem tak vytočená, že to asi půjdu zapít! Potvrdila mi, že vše předložil, dokonce kontaktovala sociálku, ale tam jí údajně řekli, že když ta zpráva PČR není adresována na ně-zaměstnavatele nebo sociálku, tak že nemají dle §24 Zák.o nem.pojištění vyplácet. No není to bordel? Paní úřetní byla dokonce tak ochotná, že kontaktovala celní správu kvůli tomu zápisu o nehodě. Mně dnes asi tefí! Bože, bože, jak může úřední šiml v nás někdy být tak zarputilý.
Zuzik
K výplatě této nemocenské bych si nechala předložit pracovní nechopnost, zprávu z PČR, kdy je uvedeno že nepožil alkohol a od toho zaměstnance prohlášení jak k tomu došlo a zda byl pod vlivem alkoholu, omamn. látek atd. Prohlášení lze stáhnout z netu www.cssz.cz na tiskopisech. Kontaktujte kontorlní oddělení příslušné OSSZ, ale mělo by to stačit.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025