Školení nebo kurz

• (neregistrovaný)

18. 9. 2007 9:57

Dobrý den, jsem začínajíci mzdová účetní. Zajímalo by mě, jestli neví někdo, zda se dá absolvovat nějaký kurz nebo školení v této oblasti. Ale tak ,aby to opravdu bylo pro začátečníky. Každoročně navštěvuje školení mzdových účetních, ale to je fakt už spíš pro ostřílené účtařky. Nováček někdy neví o co jde. A pořád se vyptávat!? Všichni nejsou ochotní se dělit o sve znalosti jako tady. Děkuju.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 9. 2007 10:48

Andy (neregistrovaný)

Re: školení nebo kurz
      Tak zkuste najít nějakou dobrou literaturu. To bude asi levnější varianta a budete ji mít aspoň pořád při ruce. Je důležité umět zákoník práce, o daních, o sociálce. A na ty špeky se tu vždycky můžete zeptat.

• 18. 9. 2007 11:17

Líba (neregistrovaný)

Andy má pravdu, že knížka asi vyjde levněji, ale myslím si, že pokud někdo nemá možnost prožít si své začátky po boku nějaké zkušenější kolegyně, tak může jako samouk dost pohořet. Když tady čtu některé dotazy, tak si kolikrát říkám, jak může mít někdo vůbec odvahu se bez základních vědomostí do mzdového účetnictví pustit. Můj zaměstnavatel sice říká, že když mám internet, nemusím jezdit na žádná školení, ale zatím mi vždycky zaplatil, o co jsem si řekla.

Zkuste se poptat po okolních úřadech práce na rekvalifikační kurzy. Mnohdy potřebují doplnit volná místa a berou i lidi, kteří si to zaplatí. Bývá to pro opravdové nefalšované začátečníky.

Poněkud dražší tip je toto:
      http://www.studiow.cz/index.php
      Tam zase bývají lektory opravdové kapacity ve svém oboru, autoři knih, které si kupujeme. Můžete si koupit buď celý cyklus přednášek pro začátečníky nebo si vybrat jen jednotlivou.

K prohlubování nabytých znalostí a řešení špeků, které nám život denně přínáší, je ovšem toto fórum bezkonkurenčně nejlepší, nejlevnější a nejrychlejší.

• 18. 9. 2007 11:24

Nada (neregistrovaný)

Ze své zkušenosti mohu doporučit
      www.hvk.cz