Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
24. 9. 2007 8:21
Dodavatel,který nám dálkově dodává teplou vodu,nedodržuje teplotu TUV podle vyhlášky, která má být 45-60 stupňů.Voda,která nám vytéká z kohoutku má v průměru tak 36 stupňů, pouze ve večerních hodinách se teplota dostane na požadovanou mez. Po písemné stížnosti se asi tak na měsíc kvalita vody zvýšila,ale nyní je vše zase při starém.Prý je to zaviněno špatným stavem vodovodního potrubí. Platíme tedy za službu,která svou kvalitou neodpovídá tomu, co nám má být dodáváno. Je nějaká možnost donutit dodavatele zlepšit jejich služby,např. požadovat slevu na ceně, pohrozit jim žalobou apod.?Děkuji