OT dodávka teplé vody

  • (neregistrovaný)

    24. 9. 2007 8:21

    Dodavatel,který nám dálkově dodává teplou vodu,nedodržuje teplotu TUV podle vyhlášky, která má být 45-60 stupňů.Voda,která nám vytéká z kohoutku má v průměru tak 36 stupňů, pouze ve večerních hodinách se teplota dostane na požadovanou mez. Po písemné stížnosti se asi tak na měsíc kvalita vody zvýšila,ale nyní je vše zase při starém.Prý je to zaviněno špatným stavem vodovodního potrubí. Platíme tedy za službu,která svou kvalitou neodpovídá tomu, co nám má být dodáváno. Je nějaká možnost donutit dodavatele zlepšit jejich služby,např. požadovat slevu na ceně, pohrozit jim žalobou apod.?Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).