Hlavní navigace

Reklamace ubytování - Zamítnuto?

  • (neregistrovaný) 89.24.28.---

    1. 10. 2007 14:12

    Dobrý den,na dny od 7 - 12. 6.2007 jsme si u cestovní kanceláře zakoupily pobyt ( ubytování) v Paříži. Obdrželi jsme Voucher - v AJ. Po příjezdu nám nebyl dán pokoj tak jak bylo zaplaceno a pokoj se pro nás hledal. Pokoj kde jsme byly ubytování neodpovídal hygienickým normám a ani ostatní prostory hotelu nebyly dle dohody. Všude vytrhané stropy, díry ve stěnách, kapající voda ze stropů a plíseň ( hotel **+ ) ubytování jsme se snažily vyreklamovat hned na místě, avšak personál neovládal AJ a většinu našeho pobytu ani nebyl přítomen. Na Voucheru je kontakt pro případné reklamace - komunikace možná jen v AJ. Bohužel reklamaci bez slovníku si nedovedu představit. Po příjezdu jsme hned informovali cestovní kancelář (+ zasláno foto), že pobyt nebyl dle objednaného a že žádáme náhrady. Bylo nám však řečeno, že reklamaci zamítají. Měli jsme své námitky vznést v hotelu popřípadě na zadané lince. Máme nějakou možnost se dočkat vyřešení reklamace v náš prospěch?
    Je nějaký zákon, že reklamovat můžeme až po příjezdu na místě kde bylo ubytování zakoupeno? Reklamace byla zamítnuta až dnes po cca 3měsících.
    Moc děkuji za pomoc.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 10. 2007 14:15

      Jana (neregistrovaný) 89.24.28.---

      Re: Reklamace ubytování - Zamítnuto?
      Omlouvám se, špatně zadaný email.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).