Hlavní navigace

Nevrácení peněz při třetí reklamaci

  • (neregistrovaný) 89.190.94.---

    29. 10. 2007 9:43

    Dobrý den.
    Reklamoval jsem náramkové hodinky. Vždy po nějaké době přestaly fungovat. Při první opravě prý vyměnili baterii, ale další oprava již byla výměna celého strojku.Po půlročním nošení opět výměna strojku a nyní, když se zastavily znova, odnesl jsem je do prodejny s tím, že požaduji okamžité vrácení peněz.Obě předešlé výměny strojku jsou zaznamenané v záručním listě. V obchodě mi zdělili, že mi peníze nevrátí, ale že hodinky pošlou výrobci na expertízu a po zjištění, že skutečně hodinky nefungují mi teprve peníze vrátí. Je tento postup správný a v souladu se zákonem?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).