Hlavní navigace

Reklamace - pozastavení živnosti

  • (neregistrovaný) 62.77.79.---

    19. 12. 2007 8:17

    Dobrý den, reklamovali jsme přímo v servisu discman, vrátili nám jej s tím, že je neopravitelný a máme se obrátit na prodejce. Kupovali jsme přes internetový obchod. Nyní ho vlastní jiná firma, než tehdy. Vyhledali jsme tedy dle IČ na faktuře prodejce a na jeho adresu uvedenou v živnostenském rejstříku discman zaslali. Balík se vrátil, že nikdo takový na adrese neexistuje. Nyní jsme si všimli, že v živonstenském rejstříku je jeho živnost pozastavena.
    Jak nyní můžeme postupovat? Je možné, aby ten e-shop byl převzatý i s odpovědností za vadné výrobky?
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).